نفروپاتی دیابتی با کراتینین 7.8 درمان چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 7.8 درمان چیست

نفروپاتی دیابتی با کراتینین 7.8 چه درمان است؟ شما می دانید نفروپاتی دیابتی با بلند مدت دیابت ایجاد می شود، بنابراین کنترل سطح قند خون بالا برای درمان این بیماری بسیار مهم است. بر اساس این مرحله، ما باید برخی از درمان که می تواند سطح کراتینین بالا کاهش و تاخیر پیشرفت بیماری کلیوی پیدا کنید.
چگونه پیشرفت بیماری کلیوی برای به تاخیر انداختن؟
وقتی که می آید به تاخیر پیشرفت بیماری کلیه، می توان آن را به دو قسمت، که تعمیر بافت کلیه آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر تقسیم شده است. است که می گویند تا زمانی که ما می توانیم برخی از درمان است که می تواند کمک به دستیابی به آن دو هدف ما پیدا کردن، آن موقع است که شانس برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری را دریافت کنید.
چه نوع از درمان به تأخیر انداختن پیشرفت بیماری کلیوی مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، آن را برای تعمیر آن بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده مفید است. چه چیزی بیشتر، می تواند گردش خون ترویج و برطرف کردن سموم و استاز از خون.
با کمک این درمان، سطح کراتینین بالا را می توان به تدریج با عملکرد کلیه را بهبود کاهش داد. چه چیزی بیشتر، بیماران می توانند شانس لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز و پیوند کلیه.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: